Cum pot face o plângere? / How do I raise a complaint?

Click here to skip to the English content

Dorim să ne asigurăm că toți clienții noștri sunt mulțumiți de produsele și serviciile pe care le oferim. Totuși, recunoaștem faptul că, în rare ocazii, nu ne-am ridicat la înălțimea așteptărilor tale. Dacă așa stau lucrurile, dorim să-ți aflăm părerea cât mai repede posibil. Te rugăm să ne trimiți un e-mail direct aici (Nu uita să incluzi numele tău de utilizator și detaliile corespondenței anterioare).

Dacă nu ai făcut plângerea mai întâi prin intermediul Echipei noastre de asistență clienți, e-mailul tău va fi redirecționat către această echipă și îți va fi oferit un răspuns cât de curând posibil.


We like to ensure that all our customers are fully satisfied with the products and service that we offer. However we recognise that there are those rare occasions where we have not been able to meet your expectations. Where this is the case we would like to hear from you as soon as possible. Please email us directly here (Please remember to include your username and details of previous correspondence).

If you have not raised your complaint firstly through our Customer Support Team, your email will be redirected to this team and you will be provided with a response as soon as possible.

Ți-a fost de ajutor?

Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai?

Cel mai rapid mod de a ne contacta de la 11:00 la 20:00.