Click here to skip to the English content
Nu-ți face griji. Există diverse motive pentru care contul ar fi putut fi blocat, dar cel mai des se întâmplă pentru că ai încercat să te conectezi cu o parolă greșită de mai multe ori.
În acest caz, tot ce trebuie să faci este să iei legătura cu Serviciul de asistență clienți prin chat sau telefon, să răspunzi la cele două întrebări de securitate personală, și contul tău va fi deblocat imediat.
Există și alte motive pentru care contul ar fi putut fi blocat, așa că, dacă nu îți poți accesa contul, ia legătura cu noi și te vom ajuta cu plăcere.
Din motive de securitate, nu îți putem reactiva contul prin e-mail.
Don't worry, there are various reasons why your account might be locked, but most commonly it's because you've tried to log in with the wrong password a couple of times.
If this is the case then all you need to do is get in touch with Customer Service, answer your two personal security questions, and we'll have you back on track.
There are other reasons why your account would be locked, so if you can't access your account, simply get in touch and we'll be able to help.
For security reasons we cannot re-activate an account by e-mail.