Click here to skip to the English content
Ți se va cere să confirmi întrebările de securitate din mai multe motive. Întrebările reprezintă garanția faptului că doar tu îți poți accesa contul Betfair și asigură siguranța detaliilor tale, precum și faptul că nimeni altcineva nu îți poate accesa contul.
Cel mai probabil vei fi întrebat în următoarele situații:
- Atunci când contactezi Serviciul de asistență clienți prin telefon sau chat
- Dacă ne trimiți un e-mail de la o adresă neînregistrată
- Dacă folosești opțiunea Parolă uitată
Dacă ai probleme cu resetarea parolei în etapa întrebărilor de securitate, te rugăm să ne contactezi prin chat sau telefon.
Te rugăm să reții că Betfair nu îți va cere niciodată parola și nici întrebările de securitate prin e-mail. Dacă ai întrebări cu privire la orice e-mail care se pretinde a fi trimis de Betfair, te rugăm să ne contactezi.
You will be asked to confirm your security questions for a number of reasons. The questions are your guarantee that only you can access your Betfair account, and ensure that your details are secure and that no-one else can access your account.
The most likely times you will be asked are:
- When contacting Customer Servide via the phone or chat
- If you e-mail us from a non-registered address
- If you use the Forgotten Password option
If you have any issues resetting your password at the security question stage, please contact us by chat or telephone.
Please be aware that Betfair will never ask you for your password or security questions by email. If you have any queries over any email that is sent purporting to be from Betfair, please contact us.