Ce este sursa fondurilor și de ce contează pentru mine?
Sursa fondurilor poate suna ca un proces descurajant, dar nu-ți face griji! Acest proces ne ajută să ne asigurăm că te cunoaștem și-ți putem oferi o experiență excelentă de client, precum și să ne asigurăm că ne îndeplinim obligațiile. Uneori, poate fi necesar să-ți solicităm să confirmi sursa fondurilor pe care le utilizezi la pariuri sau la jocuri.
Dacă îți solicităm să furnizezi documente privind sursa fondurilor, este important să te asiguri că furnizezi dovezi care să identifice sursa reală (sursele reale) a(le) fundurilor pe care le utilizezi la pariuri sau la jocuri și că acestea corespund activității tale de pariere și o pot justifica.
De ce trebuie Betfair să solicite acest lucru?
Toate companiile de pariuri reglementate au obligația de a efectua aceste verificări, indiferent de locul în care se află clientul, din mai multe motive:
- pentru a ne asigura că respectivul cont este utilizat de persoana corectă;
- pentru a ne proteja clienții de fraude sau de legături cu activități ilegale;
- pentru a respecta legile și reglementările din regiunile în care ne desfășurăm activitatea.
Ce informații ar putea fi solicitate?
Betfair va solicita doar dovezi specifice pentru activitatea ta de pariere. Documentele de interes pot include:
- dovada veniturilor: fluturaș de salariu/remunerație de director/dividende/pensie;
- un extras de cont curent/de economii care să indice în mod clar sume consecvente care intră în cont dintr-o sursă identificabilă
- un act fiduciar care să indice în mod clar un drept consecvent la fonduri;
- dovada datată a unui premiu/unei plăți care ți-a fost acordat(ă);
- alte dovezi clare legate de activitatea ta pe site-ul nostru.
Înțelegem că acest demers poate părea intruziv, însă trebuie să respectăm legile și reglementările în baza cărora ne desfășurăm activitatea.
Sunt obligat să fac acest lucru
Nu toți clienții vor trebui să treacă prin acest proces. Dacă va fi necesar, te vom contacta pentru a demara procesul.
Ce se întâmplă dacă nu furnizez informațiile solicitate?
Din păcate, dacă nu putem discuta cu tine sau dacă nu ne poți furniza informațiile sau documentele solicitate, este posibil să luăm măsuri pentru a-ți restricționa contul, până când vei fi în măsură să obții informațiile necesare. Dacă furnizezi informațiile/documentele solicitate la o dată ulterioară, vom putea efectua o reexaminare a contului tău.