De ce nu am fost creditat pentru o promoție pentru care am primit e-mail? / Why haven't I been credited for a promotion I was e-mailed?

Click here to skip to the English content

Toate ofertele noastre promoționale prin e-mail au o dată până la care urmează să fie creditate. Poți găsi această dată, făcând clic pe linkul „Termeni și condiții” din partea de jos a e-mailului promoțional pe care l-ai primit.

Dacă data limită pentru creditare a trecut și ai respectat toți Termenii necesari pentru a te califica pentru promoție, atunci ia legătura cu Serviciul de asistență clienți.


All of our e-mail promotional offers have a 'to-be-credited-by' date. You can find when this date is by clicking on the 'Terms and Conditions' link at the bottom of the promotional e-mail you've been sent.

If the 'to-be-credited-date' has passed, you've met all of Terms required to qualify for the promotion then please get in touch with Customer Service.

Ți-a fost de ajutor?

Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai?

Cel mai rapid mod de a ne contacta de la 11:00 la 20:00.