Ajutor privind autentificarea în doi pași / Two-Step Authentication Help

Click here to skip to the English content

Autentificarea Betfair în doi pași reduce șansele de compromitere a contului.

Aceasta, deoarece, în plus față de numele tău de utilizator și parolă, Betfair îți va cere să introduci un cod unic, ce îți va fi trimis pe telefon prin SMS sau afișat de aplicația Google Authenticator pentru iPhone, Android, Blackberry și Windows Phone. Această schemă de autentificare protejează împotriva unei serii de atacuri și elimină riscul prezentat de parolele nesigure/ce pot fi ghicite ușor sau de o parolă folosită pentru mai multe conturi care este divulgată de un alt site pe care îl utilizezi.

Această caracteristică este importantă dacă te preocupă securitatea contului tău. Dacă este activată autentificarea Betfair în doi pași, atacatorii nu numai că vor trebui să știe/ghicească numele de utilizator și parola, dar și să ghicească o parolă unică suplimentară, care se schimbă la fiecare 30 de secunde. Practic, lansarea acestui tip de atac este imposibilă, din cauza complexității de calcul pe care o presupune. Cu autentificarea în doi pași, contul tău Betfair va dispune de cea mai bună protecție posibilă.


Cum o pot activa?
Pentru a activa caracteristica de autentificare în doi pași, conectează-te la contul Betfair și accesează „Contul meu”. În fila „Securitatea mea”, vei găsi ecranul de configurare. Urmează instrucțiunile pentru a te înregistra și configurează opțiunile. Durează doar câteva minute.

Cum se utilizează?
Autentificarea în doi pași este foarte ușor de utilizat și te vei obișnui foarte repede cu acest proces. Începe prin a te conecta ca de obicei. Vei vedea un ecran de conectare adițional în cazul în care datele de conectare sunt corecte. Deschide Google Authenticator de pe telefon și introdu codul de verificare în browser. În cazul unui cod corect, vei fi conectat la profilul propriu. În secțiunea „Securitatea mea” poți alege să faci acest lucru la fiecare conectare sau doar pentru dispozitivele noi.

Cum o pot dezactiva?
Pentru a dezactiva autentificarea în doi pași, accesează pagina „Securitatea mea” din „Contul meu”. Dacă autentificarea în doi pași este activată pentru contul tău, starea acestei funcții va fișa mesajul „Activat”. Fă clic pe meniul vertical și apoi pe „Dezactivare” pentru a dezactiva autentificarea în doi pași.
În plus, poți alege să dezactivezi temporar această funcție. Poți alege dintre două opțiuni: „Suspendare pentru 1 zi” și „Suspendare pentru 1 săptămână”.

Dacă nu poți utiliza autentificarea în doi pași, o putem suspenda temporar pentru contul tău. Autentificarea în doi pași poate fi dezactivată timp de 1 oră, 24 de ore sau 7 zile, timp în care te vei putea conecta fără introducerea codului.

Cum pot dezactiva autentificarea în doi pași odată ce este suspendată?
După ce ți-am suspendat temporar autentificarea în doi pași, o poți dezactiva complet din Contul meu. Pentru a face acest lucru, trebuie să te conectezi la cont, să accesezi secțiunea Securitatea mea, zona privind autentificarea în doi pași. Selectează „Reluare” și apoi „Eliminare”. Astfel, contul nu va mai dispune de configurarea pentru autentificarea în doi pași și o poți adăuga din nou pe un dispozitiv nou.


Atunci când configurezi autentificarea în doi pași, vei vedea o listă cu coduri de rezervă. Aceste coduri îți permit să te conectezi fără cod, prin adăugarea codului la sfârșitul parolei.
Exemplu:
Dacă parola ta este „B3tF4!rsm$r7” și unul dintre codurile de rezervă este „367622311”, parola ta finală va fi „B3tF4!rsm$r7367622311”. Pentru o listă cu toate codurile de rezervă, vizitează „Contul meu” -->pagina „Securitatea mea”.

Ce se întâmplă dacă nu am coduri de rezervă?
Dacă ne-ai dat numărul de telefon mobil, ai opțiunea trimiterii unei parole unice prin SMS. Dacă nu funcționează, va trebui să ne suni. Securitatea contului tău este foarte importantă pentru noi. După ce îți confirmăm identitatea, îți vom rezolva problema imediat. Fii pregătit să răspunzi la câteva întrebări de securitate privind contul tău.


Un „dispozitiv de încredere” este o unitate de calcul, precum telefonul tău personal sau laptopul, pe care ai aprobat-o în mod specific atunci când ai bifat opțiunea „Bifează pentru a confirma că acesta este un dispozitiv de încredere” atunci când te conectezi. Atunci când te conectezi pe un dispozitiv de încredere trebuie să introduci doar numele de utilizator și parola. Ți se va cere să introduci codul de verificare pentru fiecare dispozitiv nou, prima dată când te conectezi. Odată aprobat, dispozitivul va fi adăugat la contul tău.

De ce să folosesc dispozitive de încredere?
Limitând accesul la contul tău doar la o listă de dispozitive cunoscute, te poți conecta doar cu numele de utilizator și cu parola. Aceasta elimină nevoia de a introduce codul de verificare în doi pași la fiecare conectare, fără a compromite securitatea contului asigurată de conectarea prin autentificarea în doi pași.

Cum se utilizează dispozitivele de încredere?
Prima dată când te conectezi de pe un dispozitiv „care nu este de încredere”, ți se va cere să introduci codul de verificare pentru autentificarea în doi pași. Trebuie să bifezi „Memorează acest dispozitiv pentru conectări viitoare”. Odată conectarea reușită, dispozitivul va fi adăugat la listele de dispozitive aprobate. Nimic mai simplu.

Cum pot scoate un dispozitiv de pe lista de dispozitive de încredere?
Pentru a scoate un dispozitiv de pe lista de dispozitive de încredere, vizitează „Contul meu” --> pagina „Securitatea mea” și fă clic pe butonul „Editare” de lângă Setări conectare. Bifează opțiunea „Uită dispozitivele de încredere anterioare” și fă clic pe butonul „Salvare modificări”. Dispozitivele de încredere vechi vor fi uitate instantaneu și va trebui să fii reverificat la următoarea conectare.


Ce produse Betfair nu cer în mod explicit un cod de verificare?
În plus față de câteva produse terțe, următoarele produse Betfair îți vor cere să adaugi codul Google Authenticator la sfârșitul parolei în câmpul de parolă pentru o conectare reușită.

  • Mobile Web Exchange (touch.betfair.com)
  • Lite (lite.betfair.com)
  • Mobile Timeform (timeform.betfair.com)
  • Aplicația nativă iPad Exchange
  • Mobile Mobet

Ce produse terțe nu acceptă autentificarea în doi pași?
Folosind abordarea de mai sus, în majoritatea cazurilor, te vei putea conecta cu succes la produse terțe cu autentificarea în doi pași. Totuși, se știe despre următoarele produse că nu sunt compatibile cu această abordare tehnică și că nu trebuie folosite împreună cu autentificarea în doi pași.

  • Bet Trader Evolution


Software-ul automatizat (sau bot) care accesează Interfața de programare a aplicației moștenită, cunoscută drept API6, nu va continua să funcționeze dacă autentificarea în doi pași este activată. Acest lucru se datorează faptului că software-ul automatizat nu are capacitatea de a trimite codul de verificare unic furnizat de Google Authenticator.

Interfața de programare a aplicației din generația următoare, cunoscută drept API-NG, este disponibilă și oferă un mecanism de autentificare alternativ, puternic. Contactează Programul Betfair pentru dezvoltatori pentru mai multe informații.